제목 | [공지] 상품 누락/하자/오배송 시 문의 방법 (Missing/Defect/Misdelivery Inquiry) | 조회수 | 19568 |
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작성자 | MUSICPLANT | 작성일 | 2022 |
안녕하세요. 뮤직플랜트입니다.
상품의 누락/하자/오배송을 이유로 교환/반품을 원하시는 경우 아래 안내사항을 참고하시어 문의해 주시기 바랍니다.
내용 전체를 기입하지 않을 경우 상담에 지연이 발생할 수 있으며, CS 메일은 수신한 순서대로 확인 후 영업일 기준 5~7일 이내 회신 드립니다
상품 설명에 교환/반품에 관한 별도 안내가 있는 경우 본 내용보다 우선합니다.
모든 문의는 CS메일로만 접수 받습니다.
[CS메일 : cs@musicplant.co.kr]
** 모든 문의 시 개봉 영상을 필수로 첨부해 주셔야 합니다 **
1:1문의에서는 영상 첨부가 불가하므로, CS메일을 이용 부탁드립니다.
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<아래의 양식에 맞추어 문의 부탁드립니다.>
메일 제목 : [아티스트명/하자,누락,오배송 中 선택 1] 문의합니다.
ex) [아티스트명/하자] 문의합니다.
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- 상세 내용 (하자 설명 등) :
- 개봉영상 첨부 (하자의 경우 추가 사진 첨부) :
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If you want an exchange/return because of a Omission/Defect/Misdelivery of the product, please read the entire contents below carefully and contact us.
If you do not fill out the entire contents, there may be a delay in the consultation, and we will reply within 5~7 business days after checking the CS mail in the order in which we received it.
If there is a separate notice regarding exchange/return in the product description, it will take precedence over this.
<cs@musicplant.co.kr>
** Unboxing videos are required **
Please submit your inquiry through our CS E-Mail.
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<Please inquire with the submission form below.>
Title : [Artist Name/Missing,Defect,Misdelivery (Choose one)] Inquiry.
ex) [Artist/Defect] Inquiry.
- Order number :
- Purchased product (Version) :
- Inquiry details (Explanation, etc.) :
- Attachment *Unboxing Video* (For defective product, please provide additional photos) :