질문/답변 | 제목 |
---|---|
Q | [상품/주문] 상품을 주문했으나 주문내역이 확인되지 않아요. |
A |
비회원으로 주문을 완료하신 후 회원가입을 진행하신 경우 별도로 주문내역이 이전되지 않으므로 비회원 주문조회를 통해 내역을 확인해 주셔야 합니다. 주문번호의 확인이 불가한 경우 / 비회원 주문조회로도 확인이 불가한 경우는 아래의 내용을 1:1문의로 접수해 주세요.
- 주문자 : - 연락처 : - 주문하신 상품명 :
수정
삭제
|
Q | [배송] 택배 어플에 운송장은 뜨는데 배송이 오지 않아요. |
A |
원활한 배송 작업을 위해 우선적으로 운송장 작업을 완료한 후, 출고를 진행 하고 있습니다. 해당 작업 완료 시 택배 어플 상엔 운송장 조회가 될 수 있으나 주문서 내 운송장 미등록 & 출고 완료 문자가 도착하지 않은 경우는 아직 출고 전이며, 운송장 등록 혹은 출고 완료 문자가 전송되는 정식 출고 이후부터 조회가 가능 한 점 참고 부탁드립니다.
ㅡㅡ After completing the waybill work for smooth delivery, we are proceeding with the shipment. When the work is completed, the waybill may be inquired on the courier application, but if the text of the waybill not registered and shipped in the order details has not arrived, it has not yet been shipped, Please note that you can inquire after the official release when the invoice registration or release completion text is sent.
수정
삭제
|
Q | [이벤트] 이벤트 주문의 수량 변경을 위해 재주문하고 싶어요. |
A |
이벤트 상품은 구매 이후 환불이 불가하기 때문에 수량, 응모자 정보 수정(오타,정보 누락의 경우에만 가능) 등을 이유로 변경을 위해 취소 및 환불을 원하시는 경우, 기존에 구매 하신 수량과 같거나 이상으로 새 주문을 결제 완료 후 기존 주문번호&새 주문번호와 함께 1:1문의로 접수 부탁드립니다. (ex. 1개를 샀는데 5개로 변경하고 싶어요 (O) / 5개를 샀는데 4개 취소하고 1개로 변경하고 싶어요 (X)) 재주문 및 주문취소 요청은 반드시 응모 기간 내에 이뤄져야 하는 부분 참고 부탁드립니다. ㅡㅡ Event products cannot be refunded after purchase, so if you wish to cancel or refund due to the quantity or modification of applicant information, etc., Please make a 1:1 inquiry with the existing order number and the new order number after completing the payment of the new order with the same or more than the existing order number and new order number. (ex. I bought one, but I want to change it to five (O) / I bought five, but I want to cancel four and change it to one (X)) Please note that reordering and order cancellation requests must be made within the application period.
수정
삭제
|
Q | [상품/주문] 가상계좌 입금자명을 변경하고 싶어요. |
A |
가상계좌로 결제를 선택하신 경우, 입금자명은 별도 설정이 불가합니다. 주문자명과 입금자명이 동일하게 자동적으로 설정되기에, 입금 시 입금자명을 주문자명으로 기입해주시기 바랍니다. 만약 입금자명과 주문자명이 상이한 경우, 시스템에서 입금 사항을 인지하지 못할 수 있습니다. 이로 인해 이벤트 상품 등 판매 기한이 있는 상품의 입금 확인이 정상적으로 처리되지 않는 경우 응모가 불가합니다. 이 경우 개별 안내 후 환불을 도와드립니다. ㅡㅡ If you choose to pay with a virtual account, the name of the depositor cannot be set separately. The name of the orderer and the name of the depositor are automatically set up the same, so please write the name of the depositor as the name of the orderer when you make the deposit. If the name of the depositor and the name of the orderer are different, the system may not recognize the deposit. For this reason, you cannot apply if the deposit confirmation of products with a sales deadline such as event products is not processed normally. In this case, we will guide you individually and help you with a refund.
수정
삭제
|
Q | [이벤트] 이벤트 당첨자 본인인증을 위해 카카오톡 친구추가를 했으나 메시지가 안 보내집니다. |
A |
카카오톡에서 뮤직플랜트 '채널'을 추가하신 경우에는 메시지 전송이 불가합니다. 당첨자 발표글 내 '당첨자 정보 회신 방법 안내'를 다시 참고하시어 뮤직플랜트 '친구' 추가를 진행해주시기 바랍니다. 1. 카카오톡 접속 2. '친구' 탭 선택 (왼쪽 하단, 사람 모양 아이콘) 3. '친구 추가' 선택 (오른쪽 상단, 사람 모양 플러스 아이콘) 4. 'ID로 추가' 선택 (오른쪽에서 2번째) 5. 'musicplant' 검색 6. 친구 추가 후 '1:1채팅'으로 당첨자 개인정보 전달 ㅡㅡ If you added a MUSICPLANT "Channel" on Kakao Talk, you cannot send a message. Please refer to the '당첨자 정보 회신 방법 안내(winner's information reply guide)' in the winner's announcement again and proceed with the addition of the MUSICPLANT "Friend." 1. 카카오톡(Kakao Talk) Access 2. Select the '친구(Friends)' tab (lower left, human icon) 3. Select '친구 추가(Add Friend)' (top right, human shape plus icon) 4. Select 'ID로 추가(Add as ID)' (2nd from right) 5. Search 'musicplant' 6. Add a friend and deliver the winner's personal information through "1:1채팅(1:1 Chat)"
수정
삭제
|
Q | [상품/주문] 상품 주문건을 취소하고 싶어요. |
A |
예약판매 상품 주문건의 취소를 원하시는 경우 아래 내용을 참고하여 문의해주시기 바랍니다. ○ 상품 발매 전 - 취소/환불 가능. 'CONTACT > 1:1'로 "주문번호"와 함께 취소 문의 ○ 상품 발매 후 - '입금완료' 상태인 경우 : 취소/환불 가능. 'CONTACT > 1:1'로 "주문번호"와 함께 취소 문의 - '배송준비중' 상태인 경우 : 취소/환불 불가. 뮤직플랜트 배송 일정에 따라 평일 기준 10~14일 내에 주문 순서대로 발송 ● 주의사항 - '가상계좌/무통장입금'으로 결제하신 경우 "환불정보(은행명/계좌번호/예금주명)" 필수 전달 - 이벤트 상품 등 별도 취소/환불 관련 안내가 있는 상품의 경우 해당 상품 상세 페이지 또는 옵션 사항 참고 - 취소 승인 후 실제 환불까지 평일 기준 평균 3~5일 소요 ㅡㅡ If you want to cancel the order for normal products, please contact us referring to the information below. - In case of '입금완료(Deposit Completed)' status : Cancellation/refund is possible. Inquire cancellation with "Order Number" at 'CONTACT > 1:1' - In case of '배송준비중(Preparing for Delivery)' status : Cancellation/refund is not possible. Shipment in order of order within 10~14 business days according to the MUSICPLANT delivery schedule * If you paid with '가상계좌(virtual account)/무통장입금(bankbook deposit)', please deliver "refund information (bank name/account number/deposit name)" as a must. * It takes an average of 3~5 business days from approval for cancellation to actual refund.
수정
삭제
|
Q | [배송] 포스터가 안 왔어요. |
A |
포스터는 일반적으로 초도한정 구성품으로 선착순 증정되기에 입고 상황에 따라 미증정될 수 있습니다. 포스터가 미증정되는 경우 배송 전에 별도로 안내 드리지 않는 점 참고해주시기 바랍니다. 지관통을 구입했으나 선착순 소진으로 포스터를 수령하지 못하신 경우에는 지관통 상품만 환불을 도와드립니다. * 일부 상품의 경우 포스터가 앨범 내에 접지 형태로 내장되어 있을 수 있기에 문의 전 상품 전체 사항을 우선 확인해주시기 바랍니다. ㅡㅡ The poster is usually a first-come, first-served limited component, so it may not be presented depending on the warehousing situation. If the poster has not been presented, please note that we do not inform you before delivery. If you purchased a paper tube but failed to receive the poster due to exhaustion on a first-come, first-served basis, we will help you refund only the paper tube product. * For some products, the poster may be embedded in the album in a folded form, so please check the entire product first before inquiring.
수정
삭제
|
Q | [회원] 회원탈퇴를 하고 싶어요. |
A |
회원 탈퇴를 원하시는 경우, 아래와 같이 경로를 따라 진행해주시길 바랍니다. 'MY PAGE > 1:1' 또는 '사람 모양 아이콘' 클릭 > 정보 관리 > 회원 탈퇴 선택 탈퇴하실 경우 구매내역 확인은 물론 로그인 후 가능한 모든 기능은 사용하실 수 없습니다. 탈퇴하신 후에 회원 정보의 복구는 불가능하며, 보유하신 쿠폰이나 적립금도 모두 무효화됩니다. ㅡㅡ If you want to withdraw from the membership, please follow the route as below. Click 'MY PAGE > 1:1' or 'Person Shape Icon' > 정보관리(Information Management) > Select 회원 탈퇴(Leave Membership) If you withdraw, you will not be able to check your purchase details and use all possible functions after logging in. After you withdraw, you cannot restore your membership information, and all coupons and reserves you have will be invalidated.
수정
삭제
|
Q | [기타] 문화누리카드 사용 방법이 궁금해요. |
A |
뮤직플랜트는 '문화누리카드(문화이용권)' 가맹점으로 등록되어 있습니다. ㅡㅡ Music Plant is registered as a '문화누리카드(Culture License)' merchant.
수정
삭제
|
Q | [상품/주문] 적립금 사용 방법이 궁금해요. |
A |
적립금은 2,000원 이상 적립된 시점부터 주문 시 1원 단위로 사용할 수 있습니다. 1회 주문 내 최대 사용 가능 적립금은 10,000원입니다.
다만, 이벤트 상품의 경우에는 적립금 사용이 불가할 수 있습니다.
ㅡㅡ
The reserves can be used in units of 1 KRW when ordering from the point of accumulation of more than 2,000 KRW. The maximum available reserve within one order is 10,000 won.
However, in the case of event products, you may not be able to use the reserves.
수정
삭제
|
Q | [상품/주문] 페이팔에서 결제 시 주소 정보를 잘못 입력했어요. |
A |
페이팔에서 결제 시 주소 정보를 관련 공지(링크)에 따라 설정하지 않으신 경우, 올바른 정보로 다시 주문 후 'CONTACT > 1:1'에 "주문번호"와 함께 기존 주문 취소를 요청해주세요.
담당자가 확인 후 처리를 도와드립니다.
ㅡㅡ
If you did not set the address information according to the related notice(link) when making the payment on PayPal, please order again with the correct information and request the cancellation of the existing order with the "order number" on 'CONTACT > 1:1'.
The person in charge will help you with the processing after checking
수정
삭제
|
Q | [상품/주문] 결제수단을 변경하고 싶어요. |
A |
결제 수단 변경이 필요하신 경우 재주문을 통해서만 결제 수단 변경이 가능합니다. ○ 일반 상품 - 우선 취소 가능. 'CONTACT > 1:1'로 "주문번호"와 함께 취소 문의 ○ 이벤트 상품 - 기존에 구매하신 수량만큼 재주문 후 'CONTACT > 1:1'로 "취소 원하는 주문번호"와 함께 취소 문의 ● 주의사항 - 취소 문의 후 문의량, 고객문의 응대시간에 따라 실제 취소까지 평일 기준 1-2일 소요 - 일반 상품은 기존 주문 취소 후 해당 상품이 품절인 경우, 기존 주문 복구 불가 - 이벤트 상품은 해당 상품의 판매 기간 내에만 재주문 가능하며, 판매 기간 내에 재결제 및 취소 요청 모두 진행 필요 - 이벤트 상품의 판매 기간 마감이 주말/공휴일인 경우, 고객문의 확인이 어렵기에 결제 수단 변경 불가 ㅡㅡ If you need to change the payment method, you can only change the payment method through reorder. ○ Normal products - Cancellation is possible first. Inquire about cancellation with "Order number" at "CONTACT > 1:1" ○ Event products - First of all, re-order and ask 'CONTACT > 1:1' to cancel with "Order number you want to cancel" ● Precautions - It takes 1-2 days on weekdays to actually cancel depending on the amount of inquiry after cancellation inquiry and the response time for customer inquiries. - For normal products, if the product is out of stock after canceling the existing order, the existing order cannot be restored. - Event products can only be reordered within the sales period of the product, and both re-payment and cancellation requests are required within the sales period. - If the sales period of the event product is closed on weekends/holiday, it is difficult to check customer inquiries, so payment method cannot be changed.
수정
삭제
|
Q | [교환/반품] 상품 교환/반품 절차가 궁금해요. |
A |
수령하신 상품의 교환/반품이 필요한 경우 아래와 같은 절차로 진행됩니다.
1. 'CONTACT > 1:1'로 "주문번호"와 함께 교환/반품 요청 2. 교환/반품 요청 확인 후 판매자(뮤직플랜트)가 택배사에 수거 요청 * 단순변심으로 인한 교환의 경우 왕복 택비비 6,000원 우선 입금 요청 3. 교환/반품 상품 수령 후 판매자(뮤직플랜트)가 상품 확인 4. [교환] 교환 상품 재발송 / [반품] 택배비 제외 후 환불 처리
[반품으로 인한 환불 관련 주의 사항] * 구매 시 택배비 무료 혜택을 받으신 경우, 단순변심으로 인한 반품 시 왕복 택배비 6,000원 제외 후 환불 처리 * 구매 시 택배비 3,000원을 지불하신 경우, 반품 택배비 3,000원 제외 후 환불 처리 * '가상계좌/무통장입금'로 결제하신 경우 "환불정보(은행명/계좌번호/예금주명)" 필수 전달 * 취소 승인 후 실제 환불까지 평일 기준 평균 3~5일 소요
[교환/반품 불가 사항] * 포장을 개봉하여 상품가치가 상실된 경우, 이벤트 상품으로 구매 후 교환/반품이 불가한 경우 등은 교환/반품 처리 불가 * 별도 특전이 지급되는 상품의 경우, 부분 반품 불가. 전체 상품 및 특전 반품 필요 * 해외 배송의 경우 교환/반품 불가 (부분 환불 또는 새 상품 재발송으로 진행)
ㅡㅡ
If an exchange/return of the product you received is required, proceed as follows.
1. Exchange/return request with "Order number" to "CONTACT > 1:1" 2. After checking the exchange/return request, the seller(MUSICPLANT) requests collection from the courier * In the case of exchange due to a simple change of mind, a round-trip delivery fee of 6,000 won is requested first 3. After receiving the exchange/return product, the seller(MUSICPLANT) checks the product 4. [Exchange] Exchange product retransmission/ [Return] Refund processing after excluding delivery fees [Caution for refund due to return] * If you receive free courier service when purchasing, refund after excluding KRW 6,000 for round-trip delivery fee in case of return because of a simple change of mind. * If you paid KRW 3,000 for delivery, refund after excluding KRW 3,000 for return delivery * "Refund information (Bank name/Account number/Deposit name)" when paying with 'Virtual account/Bankbook deposit' Required delivery * It takes an average of 3-5 days on weekdays from approval for cancellation to actual refund
[Not allowed to exchange/return] * Unable to exchange/return if the product value is lost due to opening of the package, if exchange/return is not possible after purchase with an event product * In the case of products with separate benefits, partial return is not possible. All products and special gifts returns are required * Unable to exchange/return in case of overseas delivery (Partial refund or Resend new product)
수정
삭제
|
Q | [배송] 해외 배송 시 관부가세가 궁금해요. |
A |
해외 배송 시, 배송비 지불 사실과 무관하게 국가별 관세 정책에 따라 추가 관세가 부과될 수 있습니다. 국가별 관세는 뮤직플랜트 측에서 택배사를 통한 사전 확인이 어렵기에 주문 전 고객이 본인의 국가별 관세 정책을 별도로 확인 후 숙지해야 합니다. ㅡㅡ Additional tariffs may be imposed on overseas shipments in accordance with the country's customs policy, regardless of the fact that the shipping fee is paid. Since it is difficult for the MUSICPLANT to check the tariff in advance through the courier, the customer must separately check his/her tariff policy before ordering. In addition, please check the related notice(link) for general precautions related to overseas delivery before ordering.
수정
삭제
|
Q | [배송] 해외 배송도 가능한가요? |
A |
뮤직플랜트 온라인 몰은 해외 배송 역시 가능하며, DHL을 기본 배송사로 이용 중입니다. DHL 발송이 어려운 국가이거나 현지 택배사 이용이 지원되는 국가의 경우 EMS, FedEx 등을 통해 배송됩니다. 해외 배송과 관련한 주문 전 필독 사항은 관련 공지(링크)를 참고해주시기 바랍니다.
ㅡㅡ
MUSICPLANT Online Mall is also available for overseas delivery, and DHL is being used as the basic delivery company. In countries where DHL shipping is difficult or where local couriers are supported, it is delivered through EMS, FedEx, etc. Please refer to the related notice(link) for the required reading before ordering for overseas delivery.
수정
삭제
|
Q | [기타] 음반 차트에 언제 반영되나요? |
A |
뮤직플랜트 온라인 몰 및 오프라인 매장에서 판매되는 상품은 아래와 같이 음반 차트에 반영됩니다. 자세한 사항은 'NOTICE' 게시판의 관련 공지(링크)를 참고해주시기 바랍니다.
○ 한터차트 - 일반판매 상품 : 매일 오후 21:00 (KST) 이후 - 이벤트 상품 : 이벤트 응모 마감 이후 - 예약판매 상품 : 상품 발매일 이후
* 단, 응모 마감일이 초동 마감일인 경우, 응모 마감일 당일까지 판매된 모든 수량을 누락 없이 반영합니다.
○ 써클차트 (구. 가온차트) - 제작사를 통해 상품을 공급 받으므로 자동 반영
ㅡㅡ
Products sold at MUSICPLANT online malls and offline stores are reflected in the album chart as below. For more information, please refer to the relevant notice(link) on the 'NOTICE' bulletin board.
○ Hanteo Chart - General merchandise: After 21:00 (KST) every evening - Event Product: After the event application deadline - Pre-sale products: After the release date of the product
* If the deadline for event application is the first chart week deadline, all applications sold by the first chart week deadline will be reflected without omission.
○ Circle Chart (formerly Gaon Chart) - Automatic reflection as the product is supplied through the production company
수정
삭제
|
Q | [이벤트] 이벤트 응모자 정보를 수정하고 싶어요. |
A |
이벤트 '응모자' 정보는 응모(구매) 이후에는 수정이 불가합니다.
부정 응모 및 양도 방지를 위해 사전에 안내 후 옵션을 통해 본인 동의를 받은 사항이기에 유의해주시기 바랍니다.
단순 오/탈자로 인한 수정 역시 불가하기에 응모 시 입력하신 정보의 신중한 검토를 부탁드리며, 불가피한 사유로 수정을 원하시는 경우 'CONTACT > 1:1' 게시판으로 개별 문의주시기 바랍니다.
ㅡㅡ
Event 'Applicant' information cannot be modified after application(purchase).
Please note that it is a matter that has been informed in advance and obtained your consent through the option to prevent fraudulent applications and transfers.
It is also impossible to correct due to a simple mistake/defection, so please carefully review the information entered at the time of application, and if you want to correct it for inevitable reasons, please contact us individually on the 'CONTACT > 1:1'.
수정
삭제
|
Q | [교환/반품] 상품에 문제가 있어요. (누락/하자/오배송) |
A |
상품의 누락/하자/오배송을 이유로 교환/반품을 원하시는 경우 아래 내용을 참고해주시기 바랍니다.
○ 교환/반품 신청 기간 상품 수령일로부터 +7일 이내에 문의 (택배 송장조회 결과 배송완료일 기준)
○ 교환/반품 비용 - 단순변심 : 구매자가 배송비 지불 (택배박스 1개 당 6,000원) - 상품 누락/하자/오배송 : 판매자가 배송비 지불
* 부득이한 사유로 구매자가 배송비를 지불하는 경우 환불예정 금액에서 해당 금액을 제외하고 환불드립니다. (환불 승인일로부터 실제 환불일까지 영업일 기준 3-5일 소요)
○ 신청 방법 : - 단순변심 : 'CONTACT > 1:1' 게시판 게시글 작성 (상품 미개봉 시에만 가능) - 상품 누락/하자/오배송 : 아래 양식에 맞춰 첨부파일과 함께 메일 전송
* [상품누락/하자/오배송 시 이메일 발송 양식] - 수신처 : cs@musicplant.co.kr - 제목 : [상품누락/하자/오배송] 문의합니다. - 주문번호 : - 구매상품 (버전) : - 문의내용 (상세하게 설명) : - 증빙자료 (관련 영상/사진) : 1) [누락/하자/오배송] 택배 개봉 영상 - 하자의 경우 명확하게 확인 되는 사진 혹은 영상 첨부 (빛반사를 진행하지 않은 상태에서만 접수 가능)
* 상품 설명에 교환/반품에 관한 별도 안내가 있는 경우 본 내용보다 우선합니다. * 내용 전체를 기입하지 않을 경우 상담에 지연이 발생할 수 있으며, CS 메일은 수신한 순서대로 확인 후 영업일 기준 5~7일 이내 회신 드립니다.
ㅡㅡ
If you want an exchange/return because of a Omission/Defect/Misdelivery of the product, please refer to the following information.
○ Application period for exchange/return Contact us within +7 days of receiving the product (based on the delivery completion date of the delivery invoice tracking result)
○ Cost of exchange/return - Simple change of mind : Buyer pays shipping fee (KRW 6,000 per delivery box) - Missing/defective/wrong delivery of product : Seller pays the shipping fee
* If the buyer pays the shipping fee for unavoidable reasons, the refund will be made excluding the amount from the estimated refund amount. (It will take 3~5 business days from the date of approval of the refund to the actual refund date.)
○ Application method: - Simple change of mind : Write a post on the 'CONTACT > 1:1' (only available if the product is not opened) - Omission/Defect/Misdelivery of the product : Send an email with the attached file according to the form below
* [In the case of Omission/Defect/Misdelivery of the product, e-mail form] - To : cs@musicplant.co.kr - Title : [Product Omission/Defect/Misdelivery] Inquiries. - Order number : - Purchased product (Version) : - Inquiry details (Explain in detail) : - Evidence (Relevant video/photo) : 1) [Omission/Defect/Misdelivery] Opening process video - For all inquiries, it is required to attach a video of the package opening - Unedited video taken before opening the package until the time of inquiry confirmation (distribution processing is possible) - If traces of repackaging have already been confirmed after opening or if the package has not been filmed before opening, it cannot be recognized as a normal opening process video - Direct attachment in mail or upload drive/video streaming platform and forward link
* If there is a separate notice regarding exchange/return in the product description, it will take precedence over this. * If you do not fill out the entire contents, there may be a delay in the consultation, and we will reply within 5~7 business days after checking the CS mail in the order in which we received it.
수정
삭제
|
Q | [배송] 배송비가 얼마인가요? |
A |
○ 국내 : 주문금액 50,000원 미만의 경우 3,000원 부과 (주문금액 50,000원 이상 시 무료배송) * 제주도/도서/산간 지역 등 특수 지역은 추가 배송비가 발생할 수 있으며, 상품 특성에 따라 주문금액과 상관 없이 배송비가 부과될 수 있습니다. ○ 해외 : 국가별 무게에 따라 부과 (주문 시 주문서에서 확인 가능) * 주문 시 배송비를 지불했더라도 국가별 관세 정책에 따라 추가 관세가 부과될 수 있습니다. 국가별 관세는 주문 전 고객이 별도 확인 후 숙지해야 하는 사항으로 이로 인한 문의는 도움을 드리기 어렵습니다. ㅡㅡ ○ Domestic : KRW 3,000 is charged if the order amount is less than KRW 50,000 (free shipping if the order amount is more than KRW 50,000) * Special areas such as Jeju Island, islands, and mountainous areas may incur additional shipping charges, and depending on the characteristics of the product, shipping charges may be imposed regardless of the order amount. ○ Overseas: Imposing according to the weight of each country (you can check the order sheet when ordering) * Additional tariffs may be imposed depending on the country's customs policy, even if the shipping fee was paid at the time of the order. The customs duties of each country are something that the customer must check separately before ordering, so it is difficult to help with inquiries.
수정
삭제
|
Q | [상품/주문] 지관통 1개에 포스터가 몇 장 들어가나요? |
A |
일반적으로 지관통 1개에는 포스터가 최대 5장까지 들어갑니다. 포스터 5장 마다 지관통을 +1개 주문해주시기 바랍니다. 만약 전체 포스터 수량이 주문하신 지관통 수량에 모두 들어가지 않을 경우 일부는 말아서 배송될 수 있습니다. 이 경우 배송 전에 별도로 사전 안내 드리지 않는 점 참고해주시기 바랍니다. ㅡㅡ Typically, a paper tube can hold up to five posters. Please order +1 paper tube for every 5 posters. If the total poster quantity does not fit in the order throughput, some parts may be rolled up and delivered. In this case, please note that we do not give you any prior notice before delivery.
수정
삭제
|